KO DERMACARE PERFECT BRIGHTENING CREAM by KO SKIN SPECIALIST

25 Apr 2015

KO DERMACARE PERFECT BRIGHTENING CREAM by KO SKIN SPECIALIST | 

Assalamualaikum beautiful ladies.  YEY!!!! Double triple happy bila dark sport di bahagian pipi semakin pudar dan pudar.  Okay kalau korang baca entry liz mengenai  "DUA KEMUNGKINAN KENAPA KO DERMACEUTICAL PERFECT BLOCK PLUS SKIN PERFECTING CREAM WITH SPF 80 PA+++ TAK SESUAI DENGAN KULIT ANDA" mesti korang tahu apa masalah yang liz alami pada minggu lepas.  Dan lebih kurang 5 hari liz berhenti pakai sunblock tersebut dan liz dapati kulit liz semakin pulih.  Jadi jawapan untuk masalah kulit liz ialah No. 2 iaitu kulit liz sensitif kepada sunblock tersebut tapi ~~~~ tapi liz ada sunblock baru tau nanti liz share dengan korang. 

Hari ni liz nak cerita pasal dark spots liz semakin berkurang! I'm so happy this product working on me.  Dan paling best lagi bukan tolong hilangkan pudarkan dark sports je tapi tolong pulihkan kulit liz yang kusam.  Lepas tu liz perasan tona kulit liz pun semakin sekata.  Eah bestnya!!!! Really recommend product ni dekat korang yang ada masalah kulit kusam atau yang ada dark spots macam liz. 

Product ni boleh dipakai di seluruh muka tapi untuk langkah berjaga-jaga consultant yang liz jumpa hari tu suggest kan liz untuk sapu di bahagian dark spot sahaja.  Kalau product ni sesuai dengan kulit liz baru lah pakai di seluruh muka.  Bau cream ni sangatlah wangi lembut dan ringan. Ambil sikit je lepastu terus sapu dekat dark sports.  Liz pakai setiap malam sebelum tidur. Sebab cream ni dia macam melekit jadi liz rasa tak sesuai untuk pakai waktu kerja. Liz dah pakai 2 minggu.  Dan liz perasan yang paling ketara sekali ialah redness semakin berubah menjadi pinky-pinky.  Tak sabar nak hilangkan semua nya dan nyah-kan segala parut yang ada dekat muka.





Liz suka packaging botol ni sebab kecik kiut miut je. Seperti mana yang korang boleh tengok description di bawah. Hah gigih tau liz terbalik kan botol tu dan ambil gambar sebab asyik bergerak je. Last sekali mujur lah boleh statik macam tu dan bolehkan korang baca sendiri dengan lebih details description tersebut.





Tadaaaaa! Liz belanja 1 gambar liz yang semakin pulih daripada dark sports. Cuma sayangnya kulit liz currently break out again with ACNE! Lebih kurang ada 3 4 biji yang sedang keluar sebab affected with the sunblock.  Walaupun ada acne tapi korang boleh nampak yang kulit liz dah tak kusam macam gambar-gambar sebelumnya. My previous dark spots pun semakin menghilang. :) I'm so happy ~~~~




Please dear skin I wish I can free from acne soon!


Product details:

KO Dermacare Perfect Brightening Cream 30g RM380
Cara penggunaan: Selepas mencuci dan memakai tonner.  Ambil sedikit brightening cream tersebut dan sapu kan pada bahagian yang bermasalah. 


4 comments

LEAVE COMMENT HERE.