HASIL DESIGN BUSINESS CARD YANG KREATIF

6 Apr 2016

HASIL DESIGN BUSINESS CARD YANG KREATIF | Assalamualaikum love. 
Tengah mencari-cari designer yang boleh reka business card mengikut cita rasa korang ke tu? Kalau korang ada bercadang untuk menempah business card, liz cadangkan korang tempah dengan Sheda Ucu. 

Dengan Sheda ni mudah sangat, dia macam boleh baca cita rasa pelanggan dia. Liz cuma bagi contoh yang macam liz nak. Tapi warna ke kedudukan tu Sheda tentukan, kemudian dia tunjuk dekat liz dua hasil rekaan business card pula tu. Kita minta 1 je, dia bagi 2! Perghhh superb awesome Sheda ni. Kadang-kadang liz sibuk sangat nak tentukan semua tu, jadi liz serahkan semua nya ke atas Sheda. 

Hasil dan warna yang dia bagi dekat liz memang liz suka. Respond kawan pejabat yang terima kad ni cakap kreatif nya kad kau liz. Warna dia cantik! Tapi ada 1 kesilapan yang liz nak tambah dekat kad tu ialah BLOGGER. Dah bila liz bagi dekat orang yang liz tak kenal, ada yang tanya "Akak jual product kecantikkan ke?" Hahaha mungkin sebab nampak link blog liz kut "beautyliyliz.blogspot.com" tu. 

Sebab asalnya niat bukan untuk kad blogger pun, liz nak fokus kan pada perniaagaan liz. Walaupun liz tak dapat banyak support dari family dan dia pasal business ni. Diorang takut liz rugi, takut liz penat. But well! I'll prove to them i can do it. Business ialah minat liz dari kecil lagi. Support me please readers. 

Dengan ada nya kad ni, boleh lah liz pass kan pada customers yang datang car boot sales liz Sabtu ni. Korang meh datang singgah tau kalau nak beli barang dengan liz, nak selfie ke nak chit chat ke meh la. Lagi 1 korang jangan lupa follow insta shop liz : zilazloverofficial


Boleh PM Sheda dekat FB dia tau klik ni : SHEDA UCU 

5 comments

  1. Cantik..saya design sndiri..hehe..tgh cri tmpt nk print ni..

    ReplyDelete
  2. chayo2 hihihihi thanks dear

    ReplyDelete
  3. pernah tempah ngan sheda ucu tuk design template blog dulu ...hehee

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.