SCAN ANALYZER MARY KAY MALAYSIA

24 Sept 2019

SCAN ANALYZER MARY KAY MALAYSIA | Assalamualaikum semua

Siapa tak pernah lagi scan kulit menggunakan scan analyzer Mary Kay? Boleh cepat-cepat scroll bawah dan wasap liz / visit instagram liz dan DM sekarang. Sekarang ni semuanya dah canggih, beauty consultant Mary Kay pun dah upgrade sama macam scan analyzer tau.




Acik terkejut ye tengok kulit.


Liz dengan lala buat survey dekat Mydin USJ baru ni, nak tahu juga orang subang jaya ni dah ramai ke scan kulit? Rupanya ramai juga yang tak merasa lagi scan kulit menggunakan scan analyzer ni. Dah la Free lepas tu dapat tengok keputusan kulit secara terus pulak. Best ke best sangat? Acik-acik ni pun dah scan kulit tau, acik-acik ni range umur dalam 50 ke 60 an ke atas, awak ... kami scan kulit tak pilih umur tau, selagi awak ada kulit dan nak tahu tentang kesihatan kulit awak, kami sedia membantu.


Scan analyzer Mary Kay ni link terus ke telefon, jadi korang boleh tengok teksture kulit terus dari telefon. Scan analyzer ni merupakan micro camera yang dicipta khas oleh Mary Kay untuk semua beauty consultant supaya dapat meneliti lebih dalam tentang kesihatan kulit kita. 



Seronok sebenarnya bila dapat bantu ramai wanita tahu tentang keadaan kulit mereka macam mana. Sebab kebanyakkan nya tersilap pilih product disebabkan tak tahu pilih product yang bersesuai dengan kulit sendiri. 



Lepas ni kalau nampak kitorang, jangan segan-segan untuk hello hello tau, cakap je "nak scan kulit" FREE je awak. Sebab Mary Kay memang kaya untuk bagi wanita cuba banyak benda percuma. 

Dah scan-scan ni, mesti korang nak tengok result kulit yang liz scan kan? Dekat bawah ni beberapa testimoni kulit yang liz da scan. Bila dah tahu keadaan kulit macam mana, baru senang nak pilih product apa yang sesuai untuk kulit betul tak?



Result menunjukkan bahagian hidung mengandungi minyak yang tinggi, kalau korang tengok dalam gambar tu pun boleh nampak kan kulit dia produce minyak dekat bahagian pori-pori tu. Bahagian kanan ialah contoh kulit yang sihat.



Ini pula bahagian pipi kiri yang kelembapan nya sangat rendah. Tengok dekat gambar tu, korang nampak tak kulit yang berkedut kering macam lumpur yang tengah crack. Hmmmm tula tak nak pakai moisturizer lagi. 



Ini pula bahagian dagu, nampak tak hitam-hitam tu, kelembapan di bahagian ni pun sangat rendah. Liz pernah tau scan kulit orang yang kulit dia semua nya okay. Jadi sebenarnya bila korang dah tahu apa masalah kulit dan di bahagian mana, mudah untuk awak semua rawat kulit dengan cepat. 



Nak try scan kulit dengan kitorang tak? Boleh check Instagram kami di @beautyliyliz / @suhailahhx

Boleh stalk2 instagram kitorang dulu. 
Lepas tu boleh terus DM kami ya untuk set masa scan kulit. 
Mudah je kan. Idoklah nanti bila orang tanya, awak kulit jenis apa ya?
 Masih nak hmm aaa hmmm aaaa lagi.

Ooooh tak nak DM, nak terus whatapps: 010-2276292

3 comments

  1. Chinh phục mọi đối tượng khách hàng khác nhau.

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.