TIPS SHOPPING DI KO SKIN CENTER SPECIALIST

29 Oct 2015

TIPS SHOPPING DI KO SKIN CENTER SPECIALIST | Hi Assalamualaikum to all my beautiful followers. Sure you are beautiful just the way you are ~ Be confident to your self okay. Promise? 

Last weeks if i'm not mistaken i've uploaded 1 picture about product that I bought from Ko Skin Specialist with 60% discount. Eah ramai pula yang pm tanya macam mana nak jadi ahli dan macam mana nak beli dengan harga murah.

Sebenarnya dekat ig tu liz dah terangkan yang liz sebenarnya beli waktu Sales. Bila Ko Skin Care Specialist announce yang dorang buat sales korang tak perlu jadi ahli pun. Sekali korang dah jadi customer dorang dah okayla tu. Tak pernah jadi customer pun boleh enjoy Sales tersebut. Tapi kalau nak sales-sales yang lain kena lah jadi customer sebab bila korang dah jadi customer nanti dorang selalu akan hantar Ko Mail dekat personal email korang dan announce product apa yang sales by month tau.



Terang-terang dah liz terangkan kat dalam tu. Tapi ada lagi yang tanya, takpe-takpe faham sangat korang ni excited sangat sampai tak sempat nak baca.


Happy with my product.


Balik je dari kerja terus drive ke Ko Skin Center yang terdekat. Paling dekat dengan rumah ialah dekat Taipan. Dan waktu operasi mereka sehingga pukul 7 petang. Tapi kalau ada yang tak sempat nak pergi juga korang boleh pergi ke cawangan Klang sebab mereka extend sampai pukul 9 tau pada hari tertentu sahaja. 

Waktu Operasi 

Monday              : 10 am - 6pm
Tues & Wed       : 10 am - 9pm
Thurs                  : 10 am -6 pm
Friday                 : 10 am -9 pm
Saturday             : 10 am - 6pm

Sunday                : Closed




 Ni FB Page mereka.


Ini pula ig mereka. Follow dorang okay supaya takda la korang terlepas apa-apa sales.



Dan ini pula ialah selfie dengan favorite cleanser liz. Price normal RM 198 tapi bila dah discount 60% haaaa cuma bayar RM 79.20 (not include GST) tau. Dan pencuci muka ni multi purpose bukan setakat mencuci je tapi sekali dengan make up remover. Liz akan cuci 2x untuk pastikan betul-betul bersih. Dan tak rugi beli cleanser ni sebab ianya tahan sehingga 5 bulan. Seriously liz tak tipu. Liz beli pada bulan April 2015 dan sekarang baru beli lagi pada October 2015. 

Any question nak tanya boleh follow liz dekat ig / FB / Twitter atau email yusmarliza92@yahoo.com. 






1 comment

  1. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this site.

    It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance" between superb usability
    and appearance. I must say that you've done a fantastic job with
    this. In addition, the blog loads extremely fast
    for me on Chrome. Exceptional Blog!

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.