MINYAK WANGI ORIGINAL DARI US & PARIS DI PRETTY SCENTSES

13 Mar 2016

MINYAK WANGI ORIGINAL DARI US & PARIS DI PRETTY SCENTSES | Assalamualaikum beautiful readers.

Semua orang suka wangi, ada ke yang suka busuk-busuk? Sekiranya ada, sahihlah hidung orang tu berkawan baik dengan tong sampah. Tak kira lelaki ataupun perempuan pasti memiliki minyak wangi kesukaan masing-masing betul tak? 

Dan bila kita bercakap soal jenama minyak wangi ayat yang biasa dengar ialah MAHAL! La korang ni tak tahu ke sekarang ni boleh beli minyak wangi kesukaan korang dengan harga lebih murah dari harga di kedai sebab harga dengan online shop ni lebih murah dan pastinya original imported dari US & Paris. Betul liz tak tipu. 


Ini dia minyak wangi daripada http://www.prettyscentses.com yang dah selamat menjadi koleksi peribadi liz. Kalau korang baru nak berjinak-jinak macam liz dengan minyak wangi berjenama, liz sarankan korang cuba beli trial set ataupun mini set dahulu. 

Tapi kalau memang korang sejenis yang dah tahu mana satu favorite haruman yang disukai, terus grab cepat-cepat. Selalunya stock dalam website ni cepat habis sebab harga dia murah RM50-RM100. Contohnya kalau dekat kedai RM250 tapi dalam ni korang boleh dapat dengan harga RM200 macam tu. Jimat RM50 haaa ~ Siapa nak bagi? Pretty Scentses juga. 

Harga untuk Juicy Couture tu untuk trial set RM10 je korang. Bau dia pula kuat tapi lembut. Lagi satu tu pula Roses Cloe, haruman bunga ros yang lembut tapi ada campuran manis-manis sikit jadi bukanlah bau roses yang menyengat tu. Harga dia RM35 untuk mini set.

Lagi satu liz suka saiz yang kecil-kecil ni letak dalam hand bag tak berat. Dan kalau korang tak tahu nak hadiahkan apa dekat BFF, mak atau kakak adik-adik, liz sarankan beli minyak wangi dekat sini. 

Kalau nak buat goodies bag pun boleh tau, beli lagi banyak lagi murah. Okay tiba-tiba terfikir nak buat hadiah perfume as goodies bag majlis nanti. Over sangat nak tiru Anzalna. Tak dapat bagi Dior bagi Cloe pun okay kan?


Contoh goodies bag DIY ni. Tapi dalam dia ada minyak wangi berjenama okay. Kau ada? Takdaaa ~ lalala ~~ Bye.


Website rasmi mereka boleh check sekarang laju-laju tengok ada banyak yang best dekat sana.


Untuk Info :

INSTAGRAM : @pretty_scentses
FACEBOOK : PRETTY SCENTSES



Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.