KENA PAKAI NUTOX KALAU NAK CANTIK MACAM FAZURA

16 Jul 2017

KENA PAKAI NUTOX KALAU NAK CANTIK MACAM FAZURA | 

Assalamualaikum korang. Uit beraya lagi ke tu? Sejak kandungan dah masuk 7 bulan ni, Alhamdullilah tenaga semakin pulih dan aktif seperti sedia kala. Lemau-lemau tu masih boleh di atasi berbanding sewaktu awal kehamilan hari tu. Malas Ya Ampun, sampai cuci muka pun malas apatah nak pakai benda-benda lain.


Ceria sangat muka terima full set dari Nutox.
Comel sangat rasa. Hikhik!

Nampak kulit anjal tak tu? Meh baca rahsianya. 




Kelihatan muda hanya dalam 7 hari!

Nutox Advanced Serum Concentrate yang diperbaharui membawa kebaikan anti-penuaan yang boleh dilihat dalam jangka masa yang lebih singkat



Gigih nak muda weh you alls!



Dapat kad siap ada tanda tangan Fazura lagi weh. Ko ada? 
Tak sabar sangat nak kekal muda dalam masa 7 hari. Betul ke ni?



RM79.90, 30ml

Penantian anda bagi serum kecantikan anti-penuaan yang berkesan dengan pantas kini berakhir. Nutox Advanced Serum Concentrate baharu kini tiba! Masih mengekalkan botol kaca berwarna merah yang dikenali ramai, rumusan ini bertindak pantas bagi memastikan kolagen, elastin dan asid hyaluronik asal kulit bertindak dengan lebih pantas bagi menghasilkan kulit yang tampak lebih muda dalam tempoh hanya 7 hari


Diperkaya dengan sarang burung dan dipertingkatkan lagi dengan Teknologi Actigenic+, Nutox Advanced Serum Concentrate diformulasi untuk mengurangkan kesan penuaan seperti garis halus, kedutan, kekusaman dan ketidakanjalan. Manfaat dari Algae Makro dan ekstrak Gentian India, Actigenic+ mengaktifkan struktur kulit dengan serta-merta, menjadikan kulit lebih anjal dan tegang.

Bagaimanakah Nutox Advanced Serum Concentrate berkesan?

1)   Memulihkan & menyegarkan
Advanced Serum Concentrate yang diperbaharui dengan Actigenic+ ini mengaktifkan dan menggalakkan penghasilan kolagen dan elastin seawal 7 hari.

2)   Menganjalkan, lebih tegang & berseri
Kulit menjadi lebih anjal dan tegang dalam 7 hari. Dengan penggunaan berterusan, perubahan lebih ketara akan muncul pada hari ke-14 dan ke-28 termasuklah tekstur kulit yang lebih berseri serta pengurangan ketara bagi garis halus dan kedutan.


Keputusan ini pula telah terbukti; 118 orang wanita Malaysia yang telah mencuba Nutox Advanced Serum Concentrate bersetuju bahawa mereka kelihatan lebih muda dalam masa hanya 7 hari! 98%* daripada wanita bersetuju bahawa kedutan mereka berkurangan dan saiz pori-pori lebih kecil, manakala 97%* juga berkata bahawa garis halus di wajah mereka juga telah berkurang.

Dengan Nutox Advanced Serum Concentrate, tekstur kulit semakin bermaya, kulit semakin tegang, anjal, berseri dan kelihatan lebih sihat, garis halus serta kedutan berkurang dengan ketara.

Bagi Nur Fazura, duta Nutox dan artis antarabangsa, Advanced Serum Concentrate yang diperbaharui oleh Nutox ini menjangkaui jangkaannya. “Saya sememangnya tidak sangka bahawa kulit saya kini lebih anjal, garis halus pula telah berkurang! Sememangnya sukar dipercayai – saya tidak pernah kelihatan lebih muda hanya dalam masa 7 hari!” katanya.

“Kini, apabila saya lihat cermin setiap pagi, saya rasa lebih yakin kerana hari demi hari, kulit saya semakin cantik. Saya dapat rasakan kehidupan saya lebih baik, termasuklah kulit saya. Terima kasih Nutox kerana menghasilkan Advanced Serum Concentrate; produk yang terbukti kehebatannya! Saya cadangkan bahawa setiap wanita wajar mempunyai sebotol di rumah mahupun di dalam begnya,” kata Fazura.

Selain daripada Nutox Advanced Serum Concentrate, jangn lupa untuk cuba rangkaian penjagaan Nutox sekali seperti dibawah:



Cleansing Foam : Perfect for Normal to Oilt Skin Type 
Komen : Liz tak sesuai pakai cleansing foam ni, tak tahu la sebab keadaan tengah hamil atau memang skin liz tak sesuai sebab bila pakai pencuci muka ni kulit liz naik merah-merah. 


Moisturising Lotion : Moisture kan kulit selama 72 jam. Kandungan dia pula ada sarang burung dan bahan semula jadi.

Komen : Liz selalu pakai waktu pagi sebelum pergi kerja, masa dah siap cuci muka terus tepek benda ni dekat muka. Rasa segar dan lembut, memang fungsi dia untuk melembabkan tu berjaya la. 


Anti-Ageing Cream : Firms, Lifts, tones (Perfect for all skin type)

Komen : Liz suka pakai ni sekarang sebab tekstur dia lembut dan tak berminyak. Bila pakai memang terus meresap ke dalam kulit. Selalu pakai ni memang liz tak pakai pape foundation dah pun sebab suka keadaan kulit sekarang yang free makeup. Biarlah nampak parut jerawat pun. Huhu ~


Night Cream Repair Nutox : Regenerates | Rejuvenates 

Komen : Waktu malam lah, waktu yang paling sesuai untuk merawat kulit sebab waktu ni kita bebas dari udara luar dan waktu ni juga kulit kita rehat daripada makeup. Korang boleh lah cuba pakai night cream ni untuk membaiki sel kulit supaya nampak lebih remaja gitu.

Selamat mencuba yek korang. Kutlah korang pun macam liz yang dah terpengaruh dek Si cantik Fazura ni. Ada yang sesuai ada yang tak sesuai, bila meningkat umur ni, hormon berubah-ubah. Produk penjagaan pun kadang-kadang kena tukar bila dah terlalu biasa dengan kulit takda perubahan kan. 

Happy weekend you alls.




1 comment

LEAVE COMMENT HERE.