BORONG RASHA SHAWL MATERIAL CHIFFON SILK DI ZILAZLOVER OFFICIAL

6 Sept 2015

RASHA SHAWL MATERIAL CHIFFON SILK DI ZILAZLOVER OFFICIAL | Assalamualaikum semua yang menyinggah ke laman blog liz. Hari ni liz nak share shawl koleksi yang terbaru dari Zilazlover. Alhamdullilah rezeki tu selalu adanya untuk kami di Zilazlover. Walaupun mengusahakan nya secara kecilan dan secara part time tetapi ramai pembeli memilih untuk membeli dengan kami mungkin kerana harga yang kami tawarkan lebih murah berbanding dengan shop yang lain. 

RASHA SHAWL diperbuat daripada material Chiffon Silk. Measurement nya pula sepanjang 1.9 x 0.8 m kepanjangan. Setakat ni stock Rasha Shawl sangat mendapat sambutan. Baru minggu lepas restock tapi dah habis. Mungkin kerana warna nya yang lembut dan trending terkini pula ialah warna-warna pastel. Selain itu juga, Zilazlover menerima pengambilan borong secara minima ialah 20 pcs. Dan pastinya harganya lebih murah daripada harga per pcs.


Lebih 25 warna yang ada di Zilazlover Official. Kadang-kadang tak sempat nak hupdate kebanyakkannya dah SOLD OUT dan di booking. Alhamdullilah setakat ni rezeki tu selalu ada buat kami hambaNya.


Ini ialah warna second batch yang sampai minggu lepas.


Ini pula antara warna yang selling fast. Jadi pemborong banyak borong warna ni untuk dijual kepada customer mereka.


3 warna ni warna favourite liz!


Apa yang best Rasha Shawl ni ialah keistimewaan letukkan tepi shawl ni. Nampak ayu dan kemas!


Bila stock sampai memang penat nak susun dan simpan. Mujur lah ada store shop yang liz boleh kongsi untuk deliver kepada semua pemborong. Dan stock untuk jual kepada customer pula liz akan simpan 2 helai setiap warna. Sebab sekarang ni liz duduk rumah sewa dan berkongsi bilik. Jadi tak sesuai untuk keep semua stock. Jadi kalau kalau korang nak borong bagitahu liz awal-awal sepaya boleh ambil stock untuk deliver pada korang ye. Terima kasih shopping dengan Zilazlover Official. Boleh jenguk dekat IG Zilazlover Official dan pilih warna mana yang berkenan dan wasap kami ye. Team Zilazlover sedia reply 24 hours. :) 

1 comment

LEAVE COMMENT HERE.