MAKE UP PENGANTIN KUALA LIPIS | MALAM BERINAI

13 Jan 2017

MAKE UP PENGANTIN KUALA LIPIS | MALAM BERINAI 
Assalamualaikum dan selamat tahun baru. Alhamdullilah dugaan demi dugaan untuk liz lalui di tahun 2016 berjaya ditempuhi dengan tenang dan semangat yang kuat dari ramai pihak. 

Walaupun rasa berat sangat dan mungkin putus asa untuk teruskan majlis perkahwinan di sebabkan dugaan yang ada di sekeliling. Syukur Malan banyak bagi semangat dan pulihkan semangat liz. Okay tak nak cerita sangat benda yang sedih jadi meh hari ni liz kongsikan dengan korang semua pasal makeup malam berinai


Cantik tak? 
A very natural look! No eye lashes tau. 
Warna sweet-sweet sesuai untuk makeup anak dara. 
Hehe ~ malam berinai kan.


Antara barang-barang yang Kak Sue gunakan, bukan sebarangan jenama tau. 

Nama diberi Suriati. Status wife orang okay, korang jangan nak menggatal, eah ada pembaca lelaki ke dekat sini? Kepada yang sedang mencari MUA untuk hari bahagia korang boleh la cuba cari Kak Sue ni, untuk pengetahuan semua, Kak Sue ni student Alha tu, la MUA retis yang femes tu. Harga pun murah dengan Kak Sue ni, tapi liz dapat free makeup hehehe. Sebab Kak Sue ni, kakak angkat liz dari liz zaman sekolah lagi. Sangat-sangat baik orang nya, sebab tu mak liz suka puji kak sue dari puji anak dia sendiri. Hoho ~


Tak leh buat pe, walaupun liz dah di makeup cantik macam tu tetap tak boleh kalahkan kecantikkan Kak Sue. Siapa yang berminat untuk hire Kakak angkat liz ni makeup korang, silaaaa cari beliau di Instagram @suriatizaimi untuk lihat hasil-hasil sentuhan Kak Sue yang lain. 

Kawasan yang Kak Sue selalu cover setakat ni ialah Kuala Lipis, Raub, Bentong, Padang Tengku dan daerah-daerah yang berdekatan. Boleh hubungi 014-2348088 boleh wasap dan call. Kalau liz rekemen beriya pun tak guna, korang boleh menilai sendiri dengan mata korang cantik tak liz? Hehehe ~ liz pun suka sangat makeup natural sweet ni. 

Terima kasih Kak Sue, bagi hadiah sentuhan makeup pada hari bahagia liz. Bukan semata hadiah yang diberikan ni, tapi sebenarnya liz sangat-sangat bersyukur sebab Kak Sue datang melawat liz selepas incident kebakaran dan selalu wasap liz tanya khabar dan persiapan perkahwinan liz. 

Last word!
Korang tak jumpa lagi MUA untuk area di Pahang tu, sila la book Kak Sue cepat tau! 


Call / Wasap : 014-2348088


1 comment

  1. You have brought up a very good points, thanks
    for the post.

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.