PESTA BUNGA - FESTIVAL FLORIA PUTRAJAYA 2015

8 Jun 2015

PESTA BUNGA - FESTIVAL FLORIA PUTRAJAYA 2015 | Assalamualaikum beautiful ladies.  Kali ini Floria Putrajaya berkonsep Taman Diraja yang belokasi di Presint 4 Putrajaya. Dan ini ialah kali pertama liz datang ke sini untuk melihat sendiri lebih 1000 jenis warna bunga-bunga yang ada di sini. Kalau tak silap liz tahun lepas bunga Begonia menjadi bunga tema Festival Floria Putrajaya tapi untuk tahun 2015 bunga Lily diangkat sebagai bunga yang menjadi tema Festival Floria Diraja Putrajaya 2015.

Bayaran yang dikenakan ialah sebanyak RM5 untuk dewasa dan RM1 untuk kanak-kanak manakala RM10 untuk pelancong asing. Pameran ini berlangsung bermula pada 30 Mei 2015 sehingga 7 Jun 2015.

Alhamdullilah liz berkesempatan untuk datang ke sini bersama House-mattes.  Selalunya liz kalau keluar ke mana-mana mesti dengan body guards. Haha #boss tapi kali ni dia bagi ruang sikit untuk liz keluar dengan gadis-gadis. And I really appreciate every single minutes that we spend together.

Mungkin orang sekeliling liz dah yakin liz boleh bawa diri dan jaga diri sendiri.  Kalau sebelum ni mereka (mak abah & him) sentiasa akan bersama ke mana liz pergi. Semua anak tunggal life begini ke? Tapi liz sangat hargai the way they take care of me. Every thing happen for reason kan? 


Ramai sangat yang nak bergambar dekat pokok bunga ni. Mungkin sebab warna kuning dan purple ni membuat semua mata memukau.


Kebetulan bawak payung sebab kami datang sini dalam pukul 3 jadi cuaca masih terang benderang. Tak sangka pulak jadi props untuk bergambar.



Liz paling suka bergambar dekat sini sebab sukakan konsep pokok bunga berjuntai macam ni.



Kata kak wani tak boleh masuk bergambar dalam ni nanti ada orang tiup wisel suruh keluar tapi liz macam nak juga masuk dalam ni. Jadinya cameraman dah bersedia awal-awal lepas tu liz standby lari masuk dalam tu dan duduk. Hahaha muka kalut nak posing sebab takut kena halau keluar. #malu


Terengganu yang berkonsepkan Taman Dalam Laut.




Thank You House-mattes! Banyak lagi gambar sebenarnya tapi liz share dekat FB jelah ye. 
Baru seminggu dekat sini tapi rasa mudah get along with you guys semua.



Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.