BLOGGER PERLU BACA BLOGRETIS.COM

1 Feb 2016

BLOGGER PERLU BACA BLOGRETIS.COM | Kenapa perlu baca? Bagus sangat ke link blog http://www.blogretis.com ni? Dan kenapa liz tekanan blogger perlu baca blogretis.com? Kenapa? Jom baca lagi TIGA sebab utama yang liz nak kongsikan dengan korang di bawah:

1. Blogger perlu tahu siapa BLOGGER.
Pertamanya zaman kecanggihan teknologi yang berhak dimiliki oleh semua penghuni bumi kini. Semua orang berhak untuk memiliki blog peribadi sendiri tapi tak semestinya ada blog anda ialah blogger. Kenapa liz cakap macam tu sebab yealah korang sendiri tak kenal blogger lain. Macam mana korang nak gelarkan diri korang blogger? Kalau dulu blogger boleh dikira dengan jari tapi kini kemungkinan besarnya ada blogger yang tidak kenal blogger lain. Jadi WAJIB baca blog Bro Framestone sebab dia adalah satu-satunya penulis yang mengumpulkan semua cerita blogger di dalam 1 blog iaitu blog blogretis.com

2. Blogger perlu ambil tahu pandangan BLOGGER lain.
Di dalam blogretis.com juga Bro Framestone ada selitkan penulisan daripada blogger-blogger lain dalam ruangan APA KATA BLOGGER. Eah tahu tak dekat ruangan Apa Kata Blogger ni korang boleh baca banyak entry dari pelbagai blogger dalam 1 blog. Perghhh you are great man buat blogretis,com ni sebab liz tak payah susah-susah nak klik banyak-banyak link. Info semua up to the date okay. Rugi korang kalau tak pernah baca blogretis.com ni. 

3. Blogger perlu tahu anda mungkin tergolong dalam golongan BLOGGER RETIS
Part ni korang kena ambil serius sebab korang mungkin tak sedar cerita korang ada terselit dalam blogretis.com ni. Pada pandangan liz blogretis.com ni merupakan 1 platform yang membolehkan blogger bertambah kenalan. Contoh eah orang yang tak kenal liz tiba-tiba kenal liz bila ternampak cerita liz dalam blogretis.com ni. Eah tetiba pulak! Ada ke cerita liz dalam blogretis.com ni, hah tulah korang tak tahu, liz pun tak tahu bila masa bro ni tulis cerita liz dalam blog dia. Sebab dia ni takdalah pula interview liz ke apa, tahu-tahu je ada muka kite ni dalam blog dia. Liz tahu pun sebab liz google nama sendiri dekat Google tiba-tiba carian nama liz ada dalam blogretis.com Nampak tak hebatnya senior blogger punya blog. 

Mungkin korang juga sama seperti liz. Jadi baiklah korang rajin-rajin check dekat blogretis.com ni dan korang juga boleh tahu perkembangan blogger-blogger yang lain. Bukan kena bayar pun nak baca. 


Kalau buka je www.blogretis.com pastikan korang nampak ada gambar Bro Framestone dalam huruf O tu sebab orang yang dah berkahwin ni selalunya nak sorok perut sebab tu duduk dalam huruf O tayang muka je. Tak gitu Bro? Dan lagi 1 kalau sesiapa teringin nak jadi penulis dalam blogretis.com ni korang boleh cuba contact Bro Framestone. Manatau boleh makan Char Kueh Tew free hari-hari.

P/S : Jangan lupa klik: http://www.blogretis.http://www.blogretis.com


3 comments

  1. uncle zuan dan komuter tak pernah terpisah dalam artikel blogretis. dua kali isu pasal komuter naik kat blog retis hehe

    nice review btw :D

    ReplyDelete
  2. wahh..!! baru tahu ni.. nak pergi terjah sekarang...!
    yeaaayyy... :)

    ReplyDelete

LEAVE COMMENT HERE.