CARA MULA BUSINESS ONLINE

29 Apr 2020


CARA MULA BUSINESS ONLINE | Hi Assalamualaikum semua, dah hampir sebulan kita berkurung dekat rumah sempena PKP ni betul tak? Dah ada yang mula rindukan shopping mall ke tu? Kalau tanya liz, sebelum PKP ni, setiap minggu mesti ke shopping mall jalan-jalan.

Tiba-tiba kan, liz dapat info yang ada Mall ni beroperasi seperti biasa sempena PKP ni. Haaa jangan tak tahu, PG Mall yang beralamat di www.pgmall.my buka seperti biasa. Kalau korang nak tahu, PG Mall ni ialah E-commerce platform yang da establish sejak tahun 2017. Dan yang pasti dan buat liz bangga lagi, PG Mall ni ialah local e-commerce platform dekat Malaysia.



Kalau shopping dekat PG Mall, senang je well sekarang ni kan semuanya online banking, e-wallet pun boleh guna tau dekat PG Mall ni. Ini lah masanya, para peniaga merebut peluang untuk melariskan jualan korang di platform yang betul. Lagi-lagi musim PKP yang menyebabkan orang yang suka shopping tak dapat keluar, ofcoz tangan ni asyik picit sana sini mencari barang-barang di talian. Lepas tu shopping dekat sini ada macam-macam voucher juga tau.

Kalau ada pembeli, mesti ada PENJUAL! Jadi untuk penjual semua, anda ada barang? Tapi tapi tak tahu nak menjual dekat mana? Jom kita daftar dekat PG Mall E-commerce platform supaya perniagaan kita semakin laris dan duit masuk pun kepuk-kepuk la lagi-lagi dekat nak raya ni. 



Untuk pengetahuan semua peniaga, tiada kos untuk menjadi merchant di PG Mall. PG Mall merupakan satu medium yang sangat sesuai untuk anda mulakan perniagaa kerana ada lebih dari 1,000,00 pelanggan yang shopping di PG Mall website. PG Mall juga ada in-house MIS team yang membantu untuk membuat kempen-kempen yang kreatif agar dapat menaikkan trafik belian di stor PG Mall ni tau. Tahun ini, PG Mall target untuk mencapai sekurangnya 10k perniaga baru untuk turut sama berniaga di PG Mall. Jadi untuk para perniaga semua, memang rugi sangat kalau you all tak join PG Mall ni tau. PG Mall juga bersepadu dengan Selluseller, EasyStore, iStoreSend, urStore, tresGo, Etailer Gateway, Red Dino.

Jadi tunggu apa lagi? Jom SEKARANG!! YA SEKARANG!! Kita daftar sama-sama. 

#PGMall #PGMallSeller #PGMallMerchant #Onlinebusiness #Sellularseller #Easystore #istoreisend #urstore #tresgo #etailergateway #RedDino

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.