DUA KEMUNGKINAN KENAPA KO Dermaceutical Perfect Block Plus Skin Perfecting Cream with SPF 80 PA+++ TAK SESUAI DENGAN KULIT ANDA

21 Apr 2015


DUA KEMUNGKINAN KENAPA KO DERMACEUTICAL PERFECT BLOCK PLUS SKIN PERFECTING CREAM WITH SPF 80 PA+++ TAK SESUAI DENGAN KULIT ANDA | Assalamualaikum beautiful ladies.  Pernah tak korang rasa bila korang sedang alami masalah kulit tiba-tiba korang rasa korang adalah manusia yang terpinggir?  Sebenarnya semua tu cuma perasaan korang je.  Dalam dunia ni ada banyak lagi wanita yang ada masalah kulit sensitive tau bukan korang je tapi liz pun ada masalah kulit juga. I've few friends dari luar Malaysia dan kami menjadi kawan yang rapat disebabkan #acnejourney masing-masing.  And we happy to share problems and tips together. :) Tiba-tiba rasa bersyukur nya la di zaman sekarang ni bila adanya kuasa INTERNET.

Okay bersambung dengan masalah liang pori tersumbat ataupun masalah pori-pori terbuka (Open Pores/ Clog Pores) mesti dah biasa dengar dan liz rasa rata-rata wanita di luar sana hadapi masalah ni. Kenapa benda ni terjadi? Liz sendiri tak dapat jawab sebab ada banyak faktor-faktor yang boleh terjadi nya masalah tersebut. 

Dan apakah kaitan dengan produk KO Dermaceutical Perfect Block Plus Skin Perfecting Cream with SPF 80+++ tersebut?  Liz pakai sunblock ni lebih kurang seminggu lepas tu tiba-tiba di bahagian sekitar T zone liz naik biji-biji dan liz tak pasti sama ada ianya OIL SEED ataupun WHITE HEADS.  Jadi liz emailkan photos liz dan send kan kepada consultant Ko Skin Specialist.  Liz suka sangat service daripada pihak Ko Skin Specialist sebab walaupun jarak liz di Pahang iaitu Kuala Lipis dan mereka pula di Klang tetapi feedback yang mereka berikan sangat cepat.  Hanya melalui EMAIL :) 


Ni ialah print screen email daripada pihak Ko Skin Specialist kepada liz.  I'm so happy bila pertanyaan kerungsingan liz di jawab dengan baik. 

Sekarang jom kita check mana 1 kemungkinan tersebut yang menyebabkan kulit liz menghadapi masalah seperti gambar di bawah. 


OMaaagaid! What happen to my skin? 
Which possibilities is refer to my problem now?

Okay I'll try to solve it by using first choice dan liz akan STOP gunakan sunblock buat sementara waktu.





Ada kawan liz sesuai pakai sunblock ni dan kulit dia sangatttt cantik! I'm so jealous with her.  Okay anybody nak beli tak sunblock ni dengan liz? Liz nak let got.  Net Price RM380.00 liz nak let go RM120.  Pakai pun tak banyak cuma baru dalam masa seminggu.  Kalau ada yang berminat boleh whataps liz 010-2276292

SOLD OUT already.
Thank you yang berminat bertanya. 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.