REVIEW BRUSH CUCI MUKA MURAH

8 Apr 2015


REVIEW BRUSH CUCI MUKA MURAH|  

Assalamualaikum semua kesayangan liz. Semalam liz beli pobling dekat ig tau. Pobling yang pertama untuk diri sendiri.  Ada yang tahu ke pobling tu apa ke? Okay meh tengok gambar dekat bawah ni.  Liz ambil daripada Google jela ye. 




Liz punya warna merah.  Baru sehari pakai jadi tak tahu lagi hasilnya macam mana.  Tapi selepas gunakan pobling ni ialah kulit rasa bersih sangat dan lembut. Best sangat rasa kulit lembut tau walaupun kulit pipi liz ada parut jerawat yang masih belum menghilang. Tapi sebenarnya liz rasa benda ni macam vibrate je hahaha selebihnya tangan sendiri yang kene berus-berus kan guna tools ni. 

Fungsi pobling adalah untuk mengecilkan liang pori / menyingkirkan bintik-bintik hitam / hilangkan kotoran yang tersumbat / boleh bantu hilangkan jerawat dan macam-macal lagi.  Liz terpengaruh lah juga dengan pobling sebab tengah gigih nak kecilkan liang pori dan nak feeling cantik macam FAZURA.  Liz beli dekat ig dengan harga RM35 sekali postage dan pecuma bateri.  Korang pepandai lah survey mana tau dapat harga yang lagi murah.




Cukup guna sebulan, brush dah keras haha, barang murah begitulah nampaknya, jadi untuk yang nak cari brush muka tu apakah spend yang mahal sikit tapi tahan lama dan berkesan. 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.