Email From Readers Regarding Dr. Ko Products

3 Apr 2015


Email From Readers Regarding Dr. Ko Products |   Assalamualaikum kepada semua pembaca blog Liyliz Yusof.  Im here ~~ with new blog / new spirit / new environment and I promise you all everything gonna be much better than before.  Blog lama liz www.liylizyusof.com been hacked dan disebabkan itu liz tak dapat nak access blog tersebut tetapi buat masa ni anda semua masih boleh membaca entry-entry yang lama berkenaan Dr. Ko di sini


Hari ni liz nak share email-email daripada pembaca blog liz.  Liz sangat menghargai setiap email-email yang ditulis oleh anda semua.  #loveyouall  Liz minta maaf seandainya ada di antara email yang anda hantar tetapi liz terlepas pandang atau terlupa untuk reply.  Please accept my apologies.







Buat pengetahuan anda semua setiap ubat yang dimakan dan diberikan oleh Dr. adalah yang terbaik mengikut masalah kulit individu itu sendiri.  Kesan daripada ubat dan vitamin tersebut pula bergantung kepada penerimaan terhadap badan seseorang.   Pada diri liz sendiri pula liz memerlukan lebih kurang 3 bulan untuk melihat perbezaan tersebut. 

Perbezaan ketara adalah kulit liz yang berminyak menjadi semakin berkurang.  Bibir menjadi kering itu adalah perkara biasa kerana kesan daripada Vitamin A tersebut.  Fungsi vitamin A adalah untuk mengawal minyak dan mengurangkan jerawat.  Anda juga dinasihatkan untuk meminum air yang banyak.  Liz akan minum air sekurang-kurangnya 1.5 l air mineral termasuk jus buah-buahan sehari.

Liz bukanlah penggemar sayur-sayuran jadi liz tukarkan sayuran dengan buah-buahan.  Walaupun dalam kuantiti yang sedikit tapi bila kita makan buah-buahan proses pembuangan kita pun berjalan lancar.  Pastikan anda membuang setiap hari okay.  Jangan simpan lama-lama toksin dalam badan kerana itu juga antara punca jerawat anda akan timbul.

Sekian sahaja untuk entry hari ni.  Sehingga berjumpa lagi di entry akan datang. 

Post a Comment

LEAVE COMMENT HERE.